Известие

Collapse
No announcement yet.

Висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Висок разход

    Здравейте !
    Имам Алфа 156 и като работи климатика вдигна много разхода към 4-5 л на 100 градско . Ходих да премерят има ли фреон . Има високото налягане беше към 16 бара ниското към 2 бара . Духа си студено ,но разхода е убийствен . Без климатик харчи нормално 7 на 100 градско . Става въпрос за Алфа 156 ЖТД 115 коня .

  • #2
    Първоначално публикувано от ice-mouse Покажи съобщение
    Здравейте !
    Имам Алфа 156 и като работи климатика вдигна много разхода към 4-5 л на 100 градско . Ходих да премерят има ли фреон . Има високото налягане беше към 16 бара ниското към 2 бара . Духа си студено ,но разхода е убийствен . Без климатик харчи нормално 7 на 100 градско . Става въпрос за Алфа 156 ЖТД 115 коня .
    Ами доколкото помня налягането трябва да е 18 бара. Иначе системата не работи добре - с по-ниско к.п.д. е
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Може ли от това да е високият разход ? Или е от друго нещо

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ice-mouse Покажи съобщение
        Може ли от това да е високият разход ? Или е от друго нещо
        Според мен - може
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          4-5 литра на 100 ????,не мисля ,че е от климатичната инсталация.....
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            4-5 литра на 100 ????,не мисля ,че е от климатичната инсталация.....
            Ще да е от перката за охлаждане - сигурно му върти наобратно. (Той ти го е казал ясно - щом включи климатика само)
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Нищо не е пипано по колата за да са обърнати нещо клеми от които да върти на обратно тая перка . От както я имам колата вече 2 години никакви проблеми с климатика не съм имал .

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ice-mouse Покажи съобщение
                Нищо не е пипано по колата за да са обърнати нещо клеми от които да върти на обратно тая перка . От както я имам колата вече 2 години никакви проблеми с климатика не съм имал .
                Бъзикам го колегата с вентилатора ти, щот пише, ама не чете
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Айде сега, малко не се връзват нещата. При нормален разход от 7 литра да дигне с още 4 си е близо 60% горница. В идеалния случай разбирай, че то дърпа 60% от мощността на мотора, което за един компресор меко казано ми се вижда невъзможно. Ще мирише на ремък 100 метра след тебе, да не говорим, че си има и защита компресора която се усеща осезаемо. Да ме прощават всепросветените ама наляганията са му добре на момчето.
                  ----------------------
                  156 SW 1.8TS 07.2001
                  Fiat Tipo 1.4Mi
                  ----------------------

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                    Айде сега, малко не се връзват нещата. При нормален разход от 7 литра да дигне с още 4 си е близо 60% горница. В идеалния случай разбирай, че то дърпа 60% от мощността на мотора, което за един компресор меко казано ми се вижда невъзможно. Ще мирише на ремък 100 метра след тебе, да не говорим, че си има и защита компресора която се усеща осезаемо. Да ме прощават всепросветените ама наляганията са му добре на момчето.
                    Когато налягането е ниско няма да мирише на ремък. Просто компресорът ще работи повече време под товар. То е като хладилниците - при по-малко фреон охлаждат, ама им трябва повече ел. енергия за тази цел, т.е. повече време работи компресорът.
                    Като включиш климата на горещо време и максимално ниска температура дебелата тръба, излизаща от компресора, трябва да е студена, с конденз по нея. А не топла или със скреж
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Бъзикам го колегата с вентилатора ти, щот пише, ама не чете

                      Много добре си чета,а ти винаги бързаш...но ще изчакам да видя какъв ще се окаже проблема на колегата.....и ще ти кажа нещо.

                      .........да не забравяме ,че и горивото се качи,да не си мисли колегата,че му гори повече алфата,ако го пресмята в пари,а не в литри...
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Когато налягането е ниско няма да мирише на ремък. Просто компресорът ще работи повече време под товар.
                        Тези две изречения са култови. А идва ли ти наум, че при по-малко налягане и необходимата енергия за извършване на работата ще е по-малка. Така въпреки по дългото време, общата изразходена енергия не би трябвало да е повече.
                        Дано си ме разбрал какво имам в предвид. Мога да го обясня и по просто ама мисля, че няма смисъл.
                        ----------------------
                        156 SW 1.8TS 07.2001
                        Fiat Tipo 1.4Mi
                        ----------------------

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                          Тези две изречения са култови. А идва ли ти наум, че при по-малко налягане и необходимата енергия за извършване на работата ще е по-малка. Така въпреки по дългото време, общата изразходена енергия не би трябвало да е повече.
                          Дано си ме разбрал какво имам в предвид. Мога да го обясня и по просто ама мисля, че няма смисъл.
                          Разбрах те какво имаш предвид. Но тук не е точно така. И понеже изреченията са култови, а и виждам, че си наясно с нещата ... успех с отстраняване на проблема
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Интересното е че и аз съм със същия мотор и това лято забелязвам същия проблем - много ми вдига разхода като е пуснат климатика.
                            Даже преди време бях пуснал една тема - "Колко ви вдига климатика разхода"
                            Стандартния ми разход на градско е около 9, сега с климатик отидох сигурно на 11/100, което е много за дизелов мотор.
                            Аз си го обяснявам така: разхода ми по принцип е много висок на градско, защото града е малък, имам множество къси преходи всеки ден - движа се почти на студен мотор, отделно климатика дига много, защото го държа на 20градуса, а колата е напечена сигурно на 50... И той буха постоянно за да достигне зададеното, а така и не успява до гасенето на колата.

                            Макар че и друго ми прави впечатление - сякаш ми товари мотора повече от нормалното - доста коне изчезват като го пусна. Не че колата не върви, върви си, ама не е същото... Освен това като е пуснат климатика някак си се променят шумовете в колата, ама това сигурно е от някой тампон...

                            Тази година не съм ходил на преглед на климатика, миналата година лятото ходих - беше си идеален, тази година си духа нормално студено, даже бих казал в сравнение с много други коли - климатика е много силен. Затова и не съм ходил на майстор.
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                              Интересното е че и аз съм със същия мотор и това лято забелязвам същия проблем - много ми вдига разхода като е пуснат климатика.
                              Даже преди време бях пуснал една тема - "Колко ви вдига климатика разхода"
                              Стандартния ми разход на градско е около 9, сега с климатик отидох сигурно на 11/100, което е много за дизелов мотор.
                              Аз си го обяснявам така: разхода ми по принцип е много висок на градско, защото града е малък, имам множество къси преходи всеки ден - движа се почти на студен мотор, отделно климатика дига много, защото го държа на 20градуса, а колата е напечена сигурно на 50... И той буха постоянно за да достигне зададеното, а така и не успява до гасенето на колата.

                              Макар че и друго ми прави впечатление - сякаш ми товари мотора повече от нормалното - доста коне изчезват като го пусна. Не че колата не върви, върви си, ама не е същото... Освен това като е пуснат климатика някак си се променят шумовете в колата, ама това сигурно е от някой тампон...

                              Тази година не съм ходил на преглед на климатика, миналата година лятото ходих - беше си идеален, тази година си духа нормално студено, даже бих казал в сравнение с много други коли - климатика е много силен. Затова и не съм ходил на майстор.
                              Лятото е горещо, къси преходи - нормално е. По-горе съм написал как най-елементарно да си провериш климатика
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X